myTaste.se

Å vad jag längtar.

                        Fick en alldeles
        fantastisk överraskning häromdagen
                           Av min man 
 
                        
              Visst ser det underbart ut.
 
                        
                Han har bokat in oss på
               Clarion Sign i Stockholm
        Det blir en helg full av avkoppling
        Spa, massage, god mat och kanske
                       Lite shopping. 
         Nu vill jag att det ska bli oktober! 
 
  Idag var jag på Curves och rörde lite på fläsket
  Gillar verkligen deras koncept med stations          
    träning i 30 min och en röst som talar om 
          när det är dags att byta maskin
   och så har de så härligt peppande cocher
Förhoppningsvis är detta precis vad jag behöver  
   för att få igång flåset och få lite styrka
Har börjat känna av ryggen på jobbet och tror att            
  det beror på alldeles för lite muskler i bålen
                    Hej och hå jobba på! 
 
 
kram Malin 
              
        
      
   
               
 
#1 - - Monika Johansson:

Verkar helt fantastiskt. Vad säger ni om svärmor hänger med? Det går väl att sätta in en extra säng på rummet??? :) :(

Svar: Tror vi ska bo i ett ganska stort rum så du får säkert plats 😉
Malin Almen