myTaste.se

Veckan som gått

Här i Gävle har vi haft ett fantastiskt sensommar
               väder hela veckan.  
 
                
Dagarna har tillbringats ute på jobbet eller hemma i solstolen och när kvällarna kommit har det varit svårt att gå in. Hoppas detta får fortsätta en bit till. 
Den här hösten kommer förhoppningsvis kännas mycket lättare än förra årets. Då var jag och barnen  sjuka mest hela tiden och morgonrocken var nog det plagg jag använde allra mest. Jag hade liksom inte lust med någonting.
Nu sprudlar tankarna och idéerna som fontäner.
Jag hittar jättemycket fint i affärerna och i tidningarna. Möjligheterna till förändring är oändliga synd bara att plånboken är mer som en sinande flodfåra 😄 
Vardagsrummet har iallafall fått sig en liten och ganska prisvärd förändring. 
 
                    
            Jag älskar min nya matta. 
Har märkt att jag dras mot det mer svart-vita grafiska både när det gäller inredning och kläder. Numera finns det så mycket snyggt hos de billiga kedjorna som Jysk, Rusta, H&M och Linex att man inte behöver lägga ut en förmögenhet för att få det som man vill. 
 
Ska alldeles stax iväg med Gustav på "Knatteskutt", både han och jag är lite nervösa då det är först gången. Nu är han så stor så att mamma får inte vara med på golvet, vi föräldrar är förpassade till omklädningsrummet. 
Jag hoppas med alla fingrar och tår att detta fungerar tror han skulle få väldigt roligt. 
 
                 
 
kram Malin