myTaste.se

Att vara så tacksam ❤️

Hej vänner! 
 
Hoppas ni har en härlig torsdagkväll. 
 
Här sitter jag med en kopp te och lite choklad och ska se säsongspremiären av "Böda Camping". Ett av alla dessa lättsamma, umgängesvänliga (ver inte om det ordet finns egentligen) glada, lätt hysteriska program vi tycker om att se på tillsammans i vår familj.
Under några veckor framöver kommer premiärerna att avlösa varandra så det tillslut finns något att titta på varje kväll : ) 
Helst ska det vara inrednings- eller byggprogram men reality program som "Familjen Annorlunda" eller "Ensam mamma söker" går oxå bra.  
Men program som "Paradise Hotell" och "Big Brother" vägrar jag att se på!! 
 
Har ni några favoritprogram ni bara måste följa? 
 
 
 
I morgon är det fredag igen och arbetsveckan är slut. Kan inte fatta att jag jobbat T R E  hela veckor redan sedan semestern tog slut. Veckor som sprungit förbi, i raketfart. 
Och inte en enda vabdag än - peppar, peppar ta i trä!!! 
Har vaknat upp nästa varje dag med ett leende på läpparna och en känsla av total tillfredställelse. Jag är så lyckligt lottad som har en sån underbar familj - som jag älskar över allt annat, ett jobb och kollegor jag trivs med och de bästa vännerna man kan hitta på denna jord ❤️ 
 
Någonting annat jag är så glad över är det event jag ska på till helgen. Tillsammans med en av mina nära vänner.
"Är så glad att du ville följa med mig på detta äventyr C. Tänk så mycket vi ska hinna prata om och skratta åt". 
Åh vad jag längtar. 
 
 
 
 
Vill avsluta med att skicka en tanke och tröst till Magdalena Graaf som i måndags miste sin äldsta son. 
Och påminna er alla om:
- Älska varandra medans tiden finns. 
 
 
Kram M 
#1 - - Cissi:

Jag längtar så till helgen med. En helg laddad av måbra. Vad underbart. Kram