myTaste.se

En riktig softar söndag.

Här har vi haft en riktigt softar söndag, som började med sovmorgon till halv 10. Sedan blev det frukost med fil, musli och halva morgontidningen, jag med min favorit halva och F med sin. Ni kanske kan gissa vilken som är vilken ;) 
 
Vid lunch ringde lillemans bästa kompis och ville leka så vi tog oss över gården för en fika och kunde på så vis trolla bort några timmar medan F satt framför hockeyn. 
 
Eftermiddagen har jag spenderat i soffan bläddrandes bland alla bloggar jag följer, det är svårt att hinna med att läsa allt under vardagarna då så mycket annat pockar på uppmärksamheten :p Jag följer mest mat- livstils- och inredningsbloggar, för att tanka inspiration och få idéer. Men älskar också att få följa andra människor i deras vardag. Genom dessa bloggar och min egen har jag lärt känna många härliga kvinnor (främst). Love it :)) 
 
 
Måste bara få tipsa om receptet på efterrätten vi åt i går, både smaskigt och Viktväktarvänligt. Man tar päronhalvor (burk) och lägger i en ugnsform. På dessa lägger man after eight och så in i ugnen tills chokladen smält. Serveras med lättglass..mums!