myTaste.se

Måste ra tag i detta

En bukett vårkänslor. 
 
 
 
Vaknade till solens strålar genom fönstret i morse. Det var väl alldeles onödigt med den där snön som kom nu blir det ju att traska runt i en massa blask. Synd är det om alla sportlovs lediga som hade tänkt sig ute aktiviteter på längden eller utför. I slutet på veckan kommer morfar med familj och vi har som tur är bara bokat in bowling (inomhus) och en tur till det stora köpcentrumet. Får se om vi hinner med någonting mer, det brukar vara ganska skönt att bara vara hemma och ta det lugnt också. 
 
Hann med med en tur till Curves på förmiddagen hade sällskap av vännen J. Tänk så mycket roligare det är att träna med en vän, inte så att vi hinner prata så värst mycket ;) men det blir lite extra peppande. Gjorde en sådan där månads mätning - man går igenom alla måtten ( mage, lår, arm mm ) och så möter de kroppsfettet. Herregud!! jag måste verkligen ta tag i Mig själv. Träna regelbundet och tänka på vad jag äter annars får jag stå i vassen i sommar. 
 
I kväll blir det middag med grannarna - fläskfilé, klyftpotatis ( tror jag hoppar över )  ädelost sås och en god sallad. Efterätten, efter ett Viktväktar recept, serveras framför Mello, sen får karlarna säga vad de vill ;) 
 
 
       På återseende i morgon.
Hoppas vi har extra mycket positivt att säga om kvällens deltävlande. 
 
Kram Malin
#1 - - dianasdrömmar:

Hoppas ni hade en mysig mellokväll :) kram Diana