myTaste.se

Jag vill leva jag vill dö i Sverige.

 
Jag är riktigt stolt över mig själv att jag fortfarande håller i träningen - kan nästan känna av början till ett behov :) - det har nu gått tre veckor. Tanken är att komma iväg tre gånger i veckan, mer är svårt att få till med tre barn hemma. Jag har tur som har en sådan fantastisk storasyster här hemma som ställer upp och passar lillebror när det behövs. Vad skulle jag göra utan dig mitt hjärta ❤️
 
Här vi stundtals idag haft fantastiskt vackert vinterväder med strålande sol och -3 grader. Snön glittrade som silver på åkrarna jag körde förbi när jag lämnade jobbet. Tråkigt bara att sitta inne hela eftermiddagen på nätverksträff :) Tänk vilket ynest att få bo i detta land och få uppleva alla årstiderväxlingar ( nu kom jag och tänka på den nya reklamen för Volvo, med Zlatan - en riktigt vacker och känslosam film ) Har ni inte sett den på tv än så sök på Youtube. 
 
Nu är halva arbetsveckan gjord och snart stundar helgen med besök hos morfar för hela familjen och 40-års baluns för mig. Lääääängtar!!
 
Kram Malin