myTaste.se

Älskar Edblad!!

Tjingeling!! 
 
Äntligen fredag : ) och här sitter jag med ett glas Cola Zero och väntar på Miss Marpel. Hinner nog skriva några rader till er. 
 
 
I morse när jag kom till jobbet blev jag omedelbart ombedd att slå mig ner i soffan, sen samlades de runt mig, både barn och kollegor och stämde upp i ett hejdundrande "Ja må du leva". Det var så fantastiskt att jag inte kunde sluta le men fick samtidigt tårar i ögonen. Jag fick pussar och kramar av barnen och ett litet fint packet av kollegorna. 
Tänk de känner mig sååå väl - i paketet låg det allra vackraste halsband ni kan tänka er. 
Känner mig så tacksam för att jag har dom alla i mitt liv. 
 
 
 
 
 Mitt vackra Edblad halsband : ) 
 
 
 
Hemma hade jag örhängen ( från Snö ) som passade perfekt till. 
 
 
Här har fredagsmyset bara börjat!
Som sig bör, eftersom det är fredag, blev det tacos till middag. Hade köpt hem cheddardip - vilket visade dig vara farligt gott att dippa nachochips i ; D 
 
 
 
Gjorde en riktigt smarrig nachostallrik med köttfärs, lök, ost ( in i mikron 40 sek ) majs, sallad, tomat och créme fraiche. Mums!! 
 
Nu ropas det från soffan, dags för lite spänning. 
 
Kram Malin