myTaste.se

Ja det är våren, ja det är våren.....

Här har ni killen som kan cykla. Ja sa ju att det skulle gå fort :) Jag kan dock inte ta åt mig äran den här gången, det är tack vare storasyster minsann ( ja och lite pappan oxå ) Tack älskade Flisan för att du är en sån fantastiskt storasyster. 
 
 
Här börjar lugnet lägra sig efter en dag fylld med allt från blommor till premiär grill. Jag tog en härlig långpromenad på förmiddagen och lät solen värmde mina vita armar - de behöver verkligen all sol de kan få för just nu bländas man av dem ;) Hade sällskap av två gula citronfjärilar efter vägen som jagade varandra och söta små blommor tittade fram i dikena. Det gav vårkänslor ända in i märgen. 
 
 
 
 
Det blev en tur till återvinningen också, vi behövde verkligen städa bort allt på altan. Det samlas alltid högar med skräp där under vintern konstigt nog ;) Passade på att köpa med lite "färg" hem från Plantagen när vi ändå var på språng. 
 
 
Vi han med grillpremiär och middag på altan också. Är det vår så är det. 
 
 
Här blir det nostalgikväll med barnen i kväll, vi ska se Gremlings 1. Kommer ihåg att jag tyckte den var jäääääätteläskigt men så var jag ju inte mer än 10 år då. 
 
Kram på er alla. 
Malin