myTaste.se

Värme, champagne och morsdag.

Vilken varm och härlig helg vi haft här i kuststaden. Vi hade tydligen varmast i landet i går med 29,7 grader!!! Idag är det betydligt svalare, just nu bara 10 grader. Tråkigt att man aldrig kan lite på vädret, eller är jag typiskt svensk när jag säger så : ) 
Jag har i alla fall hunnit doppa mig i poolen en gång, barnen har legat i mest hela tiden. 
 
 
 
Här är Lilleman med sina vänner. Om de fick skulle de stanna där i för alltid : ) Kanske kan få alla tre att lära sig simma i sommar. 
 
 
 
Visst kan även en mamma och pappa ha roligt i poolen ; ) 
 
Våra nya loungemöbler har också hittat sin plats i helgen bland palmer och parasoll. Ser mig själv liggandes där i skuggan med en drink i ena handen och en favorit tidning i den andra. H Ä R L I G T. 
I går kväll medan det fortfarande blåste ljumma vindar passade vi på att inviga möblerna och samtidigt skåla in sommaren. 
 
 
 
Ni har väl röstat i dag vänner. Vi gjorde vår plikt redan i förmiddags under morgonpromenaden, slog två flugor i en smäll så att säga. Nu hoppas vi på det bästa resultatet både när det gäller människorna, djuren och naturen. 
 
 
 
 
I dag ger vi alla mammor, far- och mormödrar så mycket kärlek vi bara kan. Kom i håg ni vet aldrig hur länge ni får ha dom kvar i era liv!! 
          All min kärlek till dig mamma. 
 
Nu tar vi kväller här med lite mys i soffan. Ska nog ta och äta upp de sista jordgubbarna (kanske en lite klick glass till) 
 
Kram och godnatt! 
Malin