myTaste.se

Teater, vin, mat & en massa massa prat

Redan lördag...
det blev ett väldigt sent inlägg idag : ) 
 
Här har jag precis krupit i säng (läs soffa) efter en härlig kväll med teater, vin, mat och en massa massa prat.
Och det bästa av allt, jag har fått krama min lillebror igen ❤️ 
Som vanligt blev jag stolt som en tupp (om man nu kan vara det som tjej??) av att se honom på scen. Denna gång i uppsättningen "Bibeln", en inte allt för lättsam historia ; ) 
Han är en av de få som med sitt kroppsspråk och sina ord kan fylla hela scenen och fånga publikens fulla uppmärksamhet. 
Åh vad jag önskar att mamma hade fått se honom spela ❤️
 
 
 
Med ett glas i handen sitter jag, i pausen, och lyssnar till ljudet av staden utanför. 
 
 
Men först.... 
 
 
Att njuta av en tågresa (som i och för sig började 50 min försent) : Z 
Alldeles för mig själv med en rykande färsk "Mama", lite Pepsi Max, en kopp te, och så bästa chokladen (från vv). 
Som trebarnsmamma gäller det att uppskatta de små gyllene stunderna av "egentid" när helst de uppkommer ; D 
 
Vi ses imorgon. 
 
Godnatt M 
 
 
#1 - - Monika Johansson:

Malin !
Mamma (Gunilla) ser Emil.. var så säker på det.
Kram från svärmor