myTaste.se

Att bli med glasögon

Hej mina vänner! 
 
Den här veckan har jag varit riktigt trögstartad på mornarna, TRÖTT, TRÖTT, TRÖTT har jag varit när klockan ringer. Tror det beror på att jag fortfarande känner av både huvudet och halsen. Det verkar vara ett riktigt envetet virus som slagit läger i min kropp. 
Men man får väl vara glad åt det fina vädret. 
Det är så härligt att kunna njuta sol varje dag och andas frisk höstluft. Och alla dessa vackra färger sen som naturen bjuder på.
Ja man ska väl inte klaga kanske ; ) 
 
 
Gick och blev med glasögon här i helgen.
Det är visserligen bara läsglasögon (+1.5) köpta på ICA, men herregud vilken skillnad det blev.
Nu behöver inte ögonen anstränga sig lika hårt när jag sitter vid datorn, IPaden eller telefonen (vilket jag gör ganska mycket nu för tiden i o m Bloggen) och jag slipper läs-huvudvärken.
Och jag behöver inte hålla skärmarna på armlängds avstånd för att överhuvudtaget se : ) 
 
Är det fler än jag som har detta problem? 
 
 
 
 
Har bestämt att försöka få i hela familjen lite mer grönsaker. Vilket inte är lätt på något sätt!!
Men jag tänkte att erbjuder jag flera olika alternativ så borde någonting passa.  
Själv älskar jag alla former av grönsaker och mycket ska det vara. 
(kan inte vara mig de brås på ; ) 
 
 
 
 
 
Kram M 
#1 - - Jämtlandshanna :

Vilka snygga glasögon! :)

Svar: Tack!
mallansvardag