myTaste.se

Lördagsshopping

Hej fina! 
 
Härligt med en solig varm lördag så här i slutet av september. 
Här blev det en dag nere på stan för mig och Flisan.
Hösten innebär ju kallare temperatur och med det behov av varmare kläder. Så det var dags att finkamma affärerna efter vinterjacka och varmare skor. 
 
 
Mamma - dottermys på JC : ) 
 
 
Det blev den blå 💙
 
 
 
 
Jag hittade äntligen en sån där stor, mjuk och skön halsduk i precis rätt grå nyans som jag letat efter. Ett fynd på Gina Tricot. 
 
 
Till Lilleman hittade jag ett jättesnyggt Helly Hansen vindsett, superbilligt!!! på en lagerutförsäljning här i stan.
Och ett par matchande skor på Stadium (jag älskar när kläder och skor matchar) med sånt där gosigt fluff inuti. 
Wille vill gärna vara med och bestämma vad han ska ha på sig, och det är väl inte mer än rätt, så han och jag tar en tur på stan någon annan dag. 
 
Nu ropar de andra på mig, vi ska åka ner på stan och fira farfar. 
 
Önskar er en härlig lördagkväll. 
 
Kram M
#1 - - Jämtlandshanna :

Snygga kläder! Och den sär halsduken ser verkligen mysig ut!

#2 - - Lena:

Åh!!!
Älskar att shoppa höstkläder och saknar det verkligen här...

Flisans jacka är bara sååå snygg! Är helt frälst i marin blå, grymt snyggt!!!

Och din jacka älskade jag, underbar sjal till!!!
Har ca 10 sjalar som jag älskar men aldrig kan använda här...mer än när vi flyger hem! Haha!!!

Och bästa är väl att matcha kläder, skor och assecoarer!!! Det är dem superbra på här i USA!