myTaste.se

Lite inspiration till sommaren

 
Hej vänner!
 
Här vabbas det idag, dock ingen som är sjuk, vi har bara varit på den årliga undersökningen på barnkliniken och kollat längd, vikt, andningskapacitet och allergier ( ja inte jag då utan barnen ; )
 
 
 
 
Hittade nya Amelia i brevlådan när vi kom hem så nu sitter jag här och njuter av en kopp te och bläddrar bland bikinitips, klädinspiration, härliga mat- och träningstips.
Massor av bra inspiration inför bad, sol och semester.
Det gör ju inte att man längtar mindre till sommaren precis ; )
 
En annan som inspirerar mig just nu med sin historia och sin klädstil är artisten Loreen. I sammarbete med Ellos har hon plockat ut sina favoriter med influenser från staden Marrakech med dess myllrande liv, färger och eldiga mönster. 
Här ser ni lite av det jag skulle kunna tänka mig att gå kläd i när vindarna blåser ljumma & solen aldrig vill gå ner.
 
 
                                        
 
                                                
 
                                                
 
                                                
 
 
 Ni kan trycka på bilderna så kommer i direkt till plaggen eller så går ni in på här för att se och läsa mer. 
 
 
Nu tror jag minsann det är dags att resa på sig och ta en dans med snabeldraken och så skulle vi faktiskt behöva damma och torka alla golven också, puhhh!!
I morgon väntas gäster och det är ju alltid lite roligare när det är rent och snyggt då ; S
 
 
Kram Malin