myTaste.se

Med Whalgren & Wistam i lurarna

 
Halloj vänner!
 
Hoppas ni har haft en riktigt skön Påskdag.
 
Här började vi med en låååång sovmorgon ( som ni vet vid det här laget är bland det bästa jag vet ) jag tror klockan var 11 innan vi satt vid frukostbordet.
Men det är väl just det man ska ha lediga dagar till, att sova ut, eller hur ; )
 
Vila i all ära men man behöver ju blanda upp det med lite rörelse, ialla fall när man har vräkt i sig en massa onyttigheter som jag har. Det fick bli en pw innan lunch ( trots det tråkiga vädret ) och det var hur skönt som helst att komma ut och röra på fläsket, andas frisk luft och njuta av naturen.
 
Med veckans avsnitt av Wahlgren & Wistam i lurarna gick det lekande lätt och vips hade det gått en timme.
Har märkt att tiden går så mycket fortare om man lyssnar på något roligt medan man går och det finns ju massor med bra podda om man går in på podcasts.nu. Just Wahlgren & Wistam har blivit lite av en favorit jag kommer på mig själv med att gå och småskratta mest hela tiden och ni kan ju tänka er hur fort tiden springer iväg då : )) 
 
 
 
 
 
 
Sen har vi väl mest struttat runt här i våra myskläder och nallat i godisskålen, spelat spel och tittat på tv. 
Och fikat god kladdkaka : S
 
 
 
Kram Malin 
 
 
 
 
 
 
#1 - - Anonym:

Vårigt värre!:)/ Hanna

#2 - - Johan:

Fina och bra bilder.

Svar: Tack : )
mallansvardag