myTaste.se

Lite badrums-inspiration

 
Hej vänner!
 
Har haft ännu en lugn dag hemma i soffan.
Känner fortfarande av gårdagens ingrepp ( känns ungefär som stark mensvärk ) och är fortfarande lite skakig i kroppen så det var riktigt skönt att åka hem igen efter att ha lämnat lilleman i skolan. 
 
Det jag gjorde i går var en konisering av livmoderhalsen, man tog bort den biten som visade på cellförändringar. Hade läst på om hur det skulle gå till men var inte riktigt beredd på hur det skulle kännas efteråt. Bedövningen som sattes lokalt innehöll adrenalin och gav mig något som liknade panikångest. Var alldeles vimmelkantig och skakig när jag var klar och gråten satt i halsgropen. Det var verkligen ingen behaglig upplevelse.
Jag vet att det är ett ingrepp som många kvinnor gör och att det är helt ofarligt men jag reagerade starkt och känner som sagt fortfarande av det. Det är väl så det är vi kvinnor reagerar olika. 
Men jag är glad att det är gjort och nu är det bara att vänta och se vad de kommer fram till. 
 
 
I dag passade jag på att leta efter lite inredning till våra alldeles- snart- nyrenoverade badrum. 
Färg på väggar och golv blir grått och vit så jag tänkte gå på lite samma färgskala på detaljerna med lite stänk av mässing eller silver. 
 
Hittade så mycket jag vill ha på Åhléns
 
 
 
 
 
 
 
Gud så jag har längtat efter denna renovering, i mååååååånga år  - och snart är vi där : D
 
Kram Malin 
 
 
 
#1 - - Lena:

Men usch! Lät inge vidare med ingreppet!!! Behöver du göra nåt mer eller är du ok nu?

Fina saker du hittat!!!

Svar: Jag hoppas verkligen jag är färdigbehandlad men provsvaren kommer inom 5 veckor. Det kan vara så att de behöver ta bort mer. Håller tummarna hårt! att det inte ska behövas.
Tänkte att de nya badrummen ska andas vitt och fräscht och då behöver detaljerna vara det, rummen i sig är väldigt små och mörka.
Kram
mallansvardag

#2 - - Anonym:

Det går bra det där men väntan är ju olidlig o tror det tar en 6 v innan du får svar tyvärr. Hoppas du känner dig bättre snart!! Kram Cissi

Svar: Tack min vän ❤︎ Hatar att vänta!!
Kram
mallansvardag

#3 - - Monika Johansson:

Ta det lugnt nu och dröm om badrummet. Har dom börjat ännu eller ska dom börja snart.
Håller med ovanstående om att det är väntan som är värst. Men det går säkert bra.
Kramar från svärmor

Svar: Kanske de har hunnit starta när du kommer men jag tror nog snarare vi får vänta tills i slutet av september. Kram ❤︎
mallansvardag

#4 - - Hanna:

Vila upp dig ordentligt och hoppas du känner dig bra snart!:)

Svar: Tack ❤︎
mallansvardag

#5 - - Helen :

Så fint!! Åhléns kan man lita på ;)

Svar: Älskar den butiken både när det gäller inredning, skönhet och mode. Sen är det ju inte fel att man kan samla poäng och får rabattkuponger : )
mallansvardag