myTaste.se

Sportlovsbio

 
Hej vänner! 
 
Hoppas ni har haft en bra början på veckan. 
 
Här i stan har vi sportlov den här veckan. 
Jag och mannen jobbar som vanligt men de stora barnen njuter av ledigheten, sover länge och skrotar mest runt i mjukiskläder och softar framför tv och dator. 
Det blir med andra ord inte så mycket sportaktiviteter gjorda : Z men de är så stora nu så de bestämmer själva vad de vill göra med sina dagar. 
 
I dag tog jag barnen med mig på bio efter jobbet. Gustis har pratat om den nya Svampbobfilmen i flera dagar ( det är en av hans favoriterfigurer på tv ) och de större var oxå lite sugna på att gå på bio. Det blev en riktigt mysig stund tillsammans med barnen, ALLA TRE BARNEN - det är inte ofta nu för tiden kan jag lova! 
 
 
 
Lillhjärtat i snygga glasögon : D
Vi brukar vanligtvis inte gå på 3D, jag tycker inte om att det är dyrare, men idag var det den enda tiden som passade. 
 
 
Det var väl ingen höjdar film, påminde för mycket om tv-serien och den var ganska lång och men Gustis var nöjd och det kändes bra. 
 
Nu ska jag försöka få den minsta att sluta snurra runt här bredvid i sängen, imorgon väntar fritids igen. 
 
Kram M