myTaste.se

Solvarm brygga & 16 grader i havet

 
Gokväll! 
 
Ja minsann det blev en dag vid havet, hurra för sommar och sol : ) 
 
Vi har njutit på solvarm bryggan, ätit lunch i skuggan under parasollet, barnen har byggt sandslott, kastat macka, lekt och badat i havet ( de tokarna, bara 16 grader i vattnet, burrrrr ) och jag lyckades faktiskt bränna mig en aning, på mage och bröst, kan bara vara jag som lyckas med det en sån här sommar ; Z 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Jag är så himla glad att vi har sån bra kontakt med min pappa och hans familj. Eftersom det inte finns några kusiner i närheten är det skönt att barnen har en moster och morbror i sin egen ålder som de dessutom fungerar väldigt bra ihop med. Vi försöker vara tillsammans så mycket det går vid ledighet och semester och det märks när vi inte träffats på ett tag då längtar vi efter varandra ❤️ 
 
 
Nu väntar grillat till middag och kanske fyller jag glaset med någonting extra så här sista kvällen i Barsta. 
 
Kram Malin 
#1 - - Monika Johansson:

det är så roligt att ni vill komma hit till farmor o farfar några dagar. Dessutom att Anna o Kalle med barnen vill följa med till denna urskog och det "kalla" havet.
Kram
farmor o farfar (svärmor o svärfar)

#2 - - Anonym:

Kanske ni skulle kontakta barnens kusiner? Ni är väl vänner med deras föräldrar på FB