myTaste.se

Äntligen semester & dan före dan

 
Tjingeling fina! 
 
Här har vi äntligen fått skåla in semestern med lite bubbel & en skål extra söta jordgubbar. 
Nu väntar  F E M  L Å N G A  V E C K O R - lata veckor -  roliga veckor - sol & bad veckor : D
 
 
 
Finalen i fotboll är på i bakgrunden medan vi tvättar, plockar och packar. I morgon far vi till Arlanda för en natt på hotell innan färden går till Kreta och Ocean Beach Club på torsdag morgon. 
Kan inte tänka mig ett bättre sätt att börja semestern på än i solen och värmen ☀️ 
 
 
Bästa Everlynn fick hjälpa mig att färga på utväxten och klippa topparna ( måste vara försiktig och inte klippa för mycket nu när jag har det på utväxt ) man vill ju vara så fin som möjligt när man ska ut och resa : ) 
Fransarna och ögonbrynen fick sig oxå lite färg det är så skönt att inte behöva använda mascara  när man badar och duschar mest hela tiden. 
 
 
 
Lockarna är inte permanenta de försvinner i nästa dusch. Har glömt bort hur roligt det är med lite längre hår och allt roligt man kan göra - platta, locka, till och med sätta upp en tofs ; ) 
 
Ja ja jag lär väl fortsätta här väskorna packar sig ju inte själva : )
I morgon vid den här tiden ligger vi nog och slappar i varsinn skön hotellsäng. 
 
Kram Malin 
 
#1 - - Åsa:

Vad fin du är Malin ❤ Trevlig Resa!!

Svar: Tack min vän ❤️
mallansvardag