myTaste.se

En fredag full av mjuka fårskinn och må-bra inspiration.

                                                             
                                                                       Hej vänner!
 
 
 Fredagen är här, solen lyser och kvällen bjuder på Mia Skäringer på tv, en av mina fabsoluta favvo komiker. 
                                                    Måste bara älska denna dag : )) 
 
     
 
 
 
Tog vägen förbi Rusta när jag åkte hem från jobbet och inhandlade mig två mjuka mysiga fårskinn att lägga i stolarna på framsidan, måste tänka på att lilla stjärten vill ha det varmt och skönt.
Där i min lilla vrå har jag tänkt sitta nu i vår med min tekopp och bara njuta.
( Obs! Påminn mig själv om att köpa lite fräscha vårlökar till krukorna)
 
 
 
 
 
Tittade förbi bokrean på Ica maxi här om dagen, är på jakt efter någon snygg receptbok att ställa på tavelväggen i köket och kanske något med mode eller inredning att använda som coffetablebook. Hittade istället två riktiga må-bra böcker, den ena för intensiv svettig träning skriven av föredetta proffsdansaren Annika Sjöö och den andra med min absoluta favoritträningsform - Yoga.
Satte mig i solen idag och bläddrade igenom dem. Det visade sig vara riktigt bra böcker som enkelt förklarar övningarna med detaljerade bilder. 
I morgon rullar jag nog ut yogamattan och kör ett pass : )
 
 
Men nu kör vi fredagsmys framför Let´s Dance. 
 
Kram Malin 
#1 - - Anonym:

snyggt d blev

Svar: Tack ❤︎
mallansvardag