myTaste.se

Lite relaxande

 
Hej vänner! 
 
Här händer inte mycket just nu.
Har varit hemma sedan i går med en krasslig mage, inte roligt!!! 
 
Kännde mig helt urlakad och orkeslös igår och fick absolut ingenting gjort ( man får ju inte det när man ligger på soffan hela dagen : )
Har tagit det lugn i dag också fast jag kännt mig mycket piggare så i morgon blir det jobbet igen. 
Nu hoppas jag bara att de andra i familjen klara sig från "vad det nu var jag hade". 
 
Skönt att det gick över fort i alla fall för imorgon kväll vankas det festligheter för mig och mannen. Det blir mingel, musik och mat på hög höjd ; D
Det ska bli så mysigt. 
 
 
       ( bild från fullriggarenskybar.se
 
 
Satt ute en stund på förmiddagen, i solen, tankade D-vitamin och läste ifatt lite tidningar. Det var så varmt så jag kunde sätta på mig min bikiniöverdel ( för första gången i år ) och smörja in mig med solskyddsfaktor.
Men nu tror jag snarare soffan får besök igen, blev plötsligt jättetrött och solen har ändå försvunnit bakom molnen ; ) 
 
 
 
Sköt om er ❤️ 
 
Kram Malin