myTaste.se

Lite nytt till sovrummet

 
God söndagkväll!
 
Hoppas ni alla mår bra där ute ❤︎
 
Äntligen har den lagt sig lite rädslan och oron över det som hände, men tankarna dem maler på -  tänk om det hade hänt här hos oss om det var våra kära som låg där svårt skadade eller döda. Det är så hemskt så det går knappt att ta in.
Nu händer ju såna här saker ganska ofta, borta i Mellanöstern ( så fruktansvärt att så många oskyldiga civila får sätta livet till varje dag ) utan att det för den skull tas upp så här stort i media men jag tror att det känns så mycket närmare en själv när det händer i ett land som liknar vårt i så mycket, som ska vara så tryggt och säkert och där man inte behöver se sig om över axeln varje gång man ska gå utanför dörren. 
 
Hittade detta citat av Martin Luther King, Jr
 
"Darkness cannot drive out darkness; only light can do that.
 Hate cannot drive out hate; only love can do that" 
 
                          ❤︎ ❤︎ ❤︎
 
 
Trots det hemska har vi fortsatt leva vårt liv som vanligt här i helgen med allt vad det innebär av städning, tvättning, matlagning och shopping.
 
 
I går var jag och Flisan till det stora köpcentrumet för att byta hennes vinterskor och jag passade på att titta på nya lakan till vår säng. Jag har länge velat prova linnelakan som jag hört ska vara så sköna att sova i, lättskötta ( gör inget att dem blir skrynkliga i tvätten ; ) och så är dem ju bara s å  s n y g g a också.
Hittade precis dem jag ville på Mio.
 
 
 
 
 
Kan säga att jag älskar dem redan : )
 
 
Önskar er en skön kväll. 
 
Kram Malin 
 
 
 
#1 - - Maria:

Så fina de är och jätte härliga bilder
Maria

Svar: Tack!Såg att du oxå var på jakt efter linnelakan, de är mycket skönare att sova i än vad jag trodde faktiskt men vet inte om det är någon skillnad mellan de lite billigare och de dyra. Det som är bra med de på Ellos är ju att man kan använda någon av de rabattkoder som kommer lite då och då : ) Det blir nog ett set därifrån nästa gång ett i mörkgrått.
Kram Malin
Mallansvardag

#2 - - Hanna:

Farlig värld vi lever i numera:(. Snyggt med linnelakan faktiskt. Vi provade sidenlakan förr men det vart för glidit så jag bojkottade det ganska snabbt:)

Svar: Då är det bättre med linnelakan : )
Mallansvardag

#3 - - Lena:

Så! Himla! Snygga lakan!!!

Svar: Tack vännen : D
Mallansvardag