myTaste.se

En mysig stund på väg hem

 
Gokväll!
 
Hoppas allt är väl med er i dessa eländiga förkylningstider. Det är inte många som klarar sig från att bli smittade varken hemma eller på jobbet, tror snart alla jag känner har haft det i någon form.
Precis som det brukar vara när hösten kommer med andra ord ; Z 
 
 
Fick en mysig stund med min minsta i dag när jag hämtade på skolan, vi tog vägen förbi lekställningen på skolgården.
Finns inte mycket som slår de där stunderna, fria från stress och en massa måsten och man kan vara fullständigt närvarande. 
Han gillar att klättra både högt och lågt, inne som ute, och på grund av hans storlek ( han är väldigt liten och nätt ) och att han har bra kontroll över kroppen går det oftast som en dans och det händer väldigt sällan olyckor - i alla fall inte av den allvarligare sorten ;) 
 
 
 
 
 
 
 
När vi kom hem mös vi ner oss i soffan, Gustav framför favoritprogrammet på tv och jag med dagens tidning, den STORA högen av reklam och senaste Villatidningen. I dag somnade jag inte som jag brukar göra, så fort jag lägger mig i soffan på eftermiddagarna, utan hann till och med  läsa lite bloggar : )
 
Till middag blev det enklaste pastasåsen med bacon och champinjoner, har bara i lite matlagningsgrädde, basilika, peppar och en klick creme fraiche och serverar med bandspaghetti och massor av grönsaker : D 
 
Kram Malin