myTaste.se

Att vara riktigt varmt klädd

 
Gokväll vänner!
 
 
Sitter här och tittar på tv och hör hur de varnar för väderläget här runt vår stad ( klass 1 varning utfärdat - så ta det lugnt på vägarna ) det ska tydligen fortsätta snöa och blåsa en aning och den kombinationen är ju aldrig bra. Som tur är har vi inte behövt åka någon längre tur med bilen idag bara fram och tillbaka till den lokala pizzerian för lite kvällsmiddag ; ) 
 
Men vi tog oss i väg till backen en stund mitt på dagen jag, Gustav och Felicia och där var det riktigt skönt trots snön i luften. Den stängda liften gjorde att det var fritt från skidåkare så det vara bara att slänga sig utför : )
Barnen gick upp för backen säkert femtio gånger ( nu överdriver jag förstås men jag tappade faktiskt räkningen ) men jag nöjde mig med en gång för bara det kändes som ett helt motionspass ; ) 
 
 
 
 
 
 
Varmt och skönt klädd i jacka och byxa - gamla från Everest, halsduk - Gina Tricot, mössa - liknande här , och skor - Canada snow
 
Får se om vi tar oss iväg i morgon igen, jag och grabbarna har en extra ledig dag då skolan här börjar terminen med studiedag, eller om vi nöjer oss med att vara hemma på gården. 
 
Skönt ska det i alla fall bli att få börja vårterminen med en kort vecka : )
 
Kram Malin