myTaste.se

Förra veckans bukett

 
Tjingeling vänner!
 
Fredagsfeeling delux här.
Tacosmiddag på gång, skafferiet påfyllt med diverse godsaker, jeansen utbytta mot bästa mjukisbyxorna och soffan väntar med fluffade kuddar och mjuka filtar.
Åh vad jag älskar helg ; D
 
 
 
 
 
Bilder från förra veckans helgbukett med tulpaner och eukalyptuskvistar.
Röda tulpaner skulle det vara tyckte Felicia köper väldigt sällan röda blommor det blir oftast de krispigt vita elller de djupt mörklila, i alla fall när det gäller tulpaner, men jag måste erkänna att de passade alldeles utmärkt in i köket där vi ju faktiskt har lite röda detaljer.
Idag fick jag dock plocka bort de vissnade blommorna ( tyvärr håller de inte längre än en vecka trots att man snittar om dem och byter vatten ) men kvistarna är lika gröna och fina fortfarande så de får stå kvar ett tag till. 
 
I morgon åker jag, Felicia och Gustav till Sala för att hälsa på min morfar som legat på sjukhus några dagar, tyvärr står det tennisträning och jobb på schemat för resten av familjen så de måste stanna hemma. 
Vi kände att han kunde behöva några extra kramar för att piggna på sig lite så det får blir helgens uppdrag för oss : )
 
 
Önskar er en härlig fredagkväll. 
 
Kram Malin 
 
 
#1 - - Sarah:

De e så fint me tulpaner :)

#2 - - Ida:

Så himla fina tulpaner!

Svar: Älskar dessa vackra blommor.
Mallansvardag