myTaste.se

* Vinterland *

 
Hej vänner!
 
Att det ska vara så svårt att kliva upp när man inte behöver, snoozade 45 min innan jag klev ur sängen imorse. 
Nu är det i och för sig helg snart och då brukar vi ju sova länge men det har tyvärr även blivit svårt att komma till ro och somna på kvällen ligger och vrider mig till efter midnatt ( är det fler än jag som känner så ) 
Ja det blir väl ordning på allt nästa vecka när vardagen är tillbaka även för den här familjen. 
 
Inte lika kallt idag bara - 13 grader ; ) men så vackert ute, klarblå himmel, strålande sol och alldeles gnistrande vitt.
Jag och grannfrun tog en promenad efter frukost och det var s å  h ä r l i g t med den friska luften och solljuset.
Det märks i kroppen att det har varit mycket inomhustid nu under lovet, först för att det var grått och tråkigt sen för att det blev så hisekligt kallt, huden har liksom tappat lite av sin lyster och energin är riktigt låg. 
Lite fler dagar som den här så ska nog detta ordna upp sig också ; )
 
 
 
 
 
Ikväll blir det fredagsmys i soffan framför På spåret, fast utan popcorn åt alldeles för mycket av den varan på bion ; )
Önskar er en härlig fredagkväll
 
Kram Malin 
#1 - - Embla Sofia - Mamma, fotograf, DIY:

Vilka härliga bilder :)

Svar: Tack 😘Detsamma får jag säga, så fin bilder på din blogg.
Kram Malin
Mallansvardag