myTaste.se

Event på Rut & Circle

 
Tjingeling vänner!
 
Här ligger middagen som en bomullstuss i magen, de stora barnen har försvunnit upp till sina rum och mannen och jag har precis satt oss i soffan för att se någon bra film ( whoop whoop för Netflix : )
och kvällen har bara börjat. 
 
Ganska skönt att få sätta sig ner och pusta ut med tända ljus och en skål popcorn i knät.
Har inte suttit många minuter idag, ja förutom när jag satt och väntade medan William tränade tennis. Hade tänkt gå en promenad under tiden men värmen i tennishallen lockade mer än minusgraderna ute (en påminnelse till mig själv - måste börja röra på mig mer!!) så jag satt och läste lite i stället. 
Sen lite av det vanliga lördagsnöjet, ni vet städning, tvättning, handling, plock, fix och matlagning och mannen han har fixat d e t s i s t a i badrummet - äntligen : )
 
Sen hann vi ta lite bilder oxå medan ljuset var framme 
 
Tänkte mig själv helsvart med rött nagellack och lite bling bling i guld till de festligheterna som väntar nu i december och hittade precis det jag sökte hos Rut & Circle.
Nu på onsdag den 25 november ( löningsonsdag ; ) har butiken i Valbo köpcentrum 50% på allt i butiken, ja ni hörde rätt ALLT i butiken, hur bra är inte det : D
 
 
 
 
 
 
Blus och byxa - Rut & Circle
Skor - H&M
Jacka - Desires
Halsband - Lindex
 
Känns skönt att vara klar med kläderna till jul och nyår och kom i håg det kan du också vara redan nu på onsdag ; )
 
Kram Malin 
 
 
 
 
 
Kram Malin