myTaste.se

Lite skogsluft och en bukett nyutslagna blåsippor

 
Hej vänner!
 
Sitter nybadad och lite frysen under en filt och väntar på att den sista Beckfilmen ska börja på tv (tror i alla fall det är den sista filmen har egentligen inte så stor koll) och passar på att titta in till er. Skulle egentligen ha suttit med ett glas bubbel i handen och skrattat åt gamla minnen just nu tillsammans med kära gamla vänner ifrån grundskolan men tyvärr blev det inställt och träffen flyttad så nu sitter jag istället här i värmen med godisskålen på armlängds avstånd och det är ju inte så tokigt det heller : ) 
 
Här hade vi sol en liten stund idag på eftermiddagen och då passade jag på att dra på mig träningskläderna och ge mig ut på en härlig motionsrunda, lite skogsluft, en bukett nyutslagna blåsippor (som växer i tusentals här och inte är ett endaste dugg fridlysta) och nysopade gator fick mig på strålande humör. Tänk så lite som behövs för att kroppen ska må bra : )
 
 
 
 
 
Nej hörrni nu börjar filmen så på återseende kära vänner ❤️