myTaste.se

Att må bättre

 
Tjingeling!
 
Äntligen fredag woop woop : )
 
En fantastisk dag på många sätt. Helgen står för dörren, vaknade till sol och vackert väder, har haft kompetensutveckling på jobbet, det blir tacos till middag och jag har varit på mitt alllra första pass på nya gymmet ; )
 
Ja nu blåser det nya vindar här minsann - jag har blivit med gymkort.
Har skrivit in mig på Må Bättre, ett av de lite större ställena här i stan med gym, cirkelträning, pass, kondition, cross fit ja det mesta man kan tänka sig när det kommer till träning och till på köpet är det alldeles nybyggt och fräscht.
Känner att det är n u  e l l e r  a l d r i g jag måste börja röra på mig, stärka musklerna och förbättra konditionen om min kropp ska orka jobba tjugo år till utan att säcka ihop under tiden. 
Har som mål att komma iväg två gånger i veckan så här i början vill att kroppen hinner med och att det känns som överkomlig tid borta från familjen. 
 
Började lite försiktigt idag med cirkelträning på maskin och hade turen att vara nästan själv i rummet, tycker alltid det känns lite komplicerat innan man har lärt sig maskinerna och kommit in i rytmen. 
 
 
 
 
                                                          Heja mig nu ska här tränas : )
 
 
Puss på er  ❤︎
#1 - - Anonym:

Kör på Malin. För 1,5 år sedan fick jag PT av Pär. Fy faaaaan körde skiten ur mig. Kunde göra Max 20 situps nu gör jag 500 i olika konstulationer. Prova på cirkelpass med instruktör, prova crossfit. Nu håller jag på att ta mig tillbaka.... Om än bara 30 minuters pass eller lite styrka i källaren. Vi behöver det du och jag☀️ Det ger energi åt utbrott, knas i vardagen och att bara orka hålla koll på allt. Kör på... Minst 3 dagar i veckan. Det ör då det kommer att synas resultat gumman. Jag hejar på dig!!!! 💪🏻💪🏻💪🏻💪🏻👊🏻😘 hepp! Kram Sara