myTaste.se

Att må lite bättre

 
Gokväll!
 
Här har vi haft en riktigt lugn och skön lördag mestadels spenderad i soffan för min del med några små utflykter ut i köket : ) har en besvärlig huvudvärk som inte vill ge sig och är fortfarande sjukt trött ... z z z z z ......
 
Jag har satt på en maskin tvätt men det blir nog att köra den igen för jag har inte orkat plocka ur den och blöta kläder som legat ett tag luktar ju inte rosor precis ; ) 
 
Hörde på nyheterna i veckan att flera fullt friska människor dött av årets influensa att de som varit dåligast har varit mellan 40-60 år, inte kul att höra när man ligger sjuk och verkar tillhöra riskgruppen (!!) men trots att jag har gått igenom precis de symptom svininfluensan ger börjar jag pigga på mig och borde väl inte behöva oro mig längre, bara den hemska huvudvärken försvinner så.
 
 
 
Lördagsmyset framför Mello blev färskfrukt och vatten är inte ett dugg sugen på varken sött, salt eller fett.
Kanske kan gå ner några kilo på kuppen ; )
 
Kram Malin