myTaste.se

Lite krassligt läge

 
Hej vänner!
 
Riktigt krasslig bloggerska här "host" ligger nerbäddad i soffan "host" med feber, hosta och värk precis överallt och tycker l i t e synd om mig själv : Z
 
Tycker inte om att vara sjuk (men vem gör väl det) hatar att ha feber och ont man tappar liksom all ork och ingenting blir gjort hemma. Hade planerat in två kvällar med vänner nu i veckan men har fått ställa in båda för att iställat ligga hemma och vila - blää. 
Har inte ens haft ork att slå på datorn och skriva till er, har massor med bilder som ligger och väntar, men men ibland måste livet få gå före.  
 
 
 
 
 
 
 
 
Ja lite så här ser mina dagar ut just nu - vila, äta färsk frukt = vitaminboost, bläddra i nya Plaza och ännu mer vila : )
 
Önskar er en skön onsdagskväll ❤︎
 
Kram Malin 
#1 - - Monika Johansson:

Jag håller med dig. Det är så tråkigt att vara sjuk. Jag har också snuva, hosta och feber. Äter Alvedon varje dag. Och tittar på mina fina rosor som stod på bordet när jag kom hem.
Krya på dig.
Kram från svärmor

Svar: Åh vad mysigt med blommor, han kan han svärfar. Krya på dig du med
Kram ❤️
Mallansvardag