myTaste.se

Att flåsa som en hund

Gokväll!
 
I dag fick jag det bevisat svart på vitt. fick det helt klart för mig. det gick liksom inte att missa 
- jag har världens a b s o l u t  d å l i g a s t e kondition!!! ( och styrka med för den delen )
Efter att ha skottat snö på vår lilla uppfart, kastat lite snöboll med lillgrisen och gått upp för pulkabacken
( visserligen en ganska hög sådan ) två gånger, eller två och en halv om man ska vara riktigt noggrann ; ) så höll jag på att svimma av ren utmattning jag flåsade som en hund och svetten rann efter ryggen. 
Har inte så mycket att säga till mitt försvar inte någonting alls faktiskt jag har helt enkelt latat mig och varit för bekväm för länge. 
Men det ska det bli ändring på nu, här ska ut och motioneras, tanten ska härmed röra på fläsket varje vecka. Promenader, pulkaåkning, hemmaträning och yoga det finns mycket att göra utan att man behöver köpa dyra gymkort som man vet att man inte kommer att utnyttja, försöka röra på sig så mycket som möjligt i vardagen helt enkelt. 
 
 
 
 
 
Mugg I Rif Design
 
Får väl säga att vi haft en riktigt mysig dag trots allt : ) vi fick vakna och äta frukost i lugn och ro, njuta av snön medan det fortfarande var ljust, värma oss med lite varm choklad och bara vara tillsammans ❤︎
 
 
Men imorgon ringer klockan tidigt så nu är det nog dags att släcka lampan här och krypa ner under täcket.
 
Kram Malin