myTaste.se

Fyra önskningar i ett skal

 
Tjingeling vänner : )
 
Har ni haft en lika tråkig dag som oss, vädermässigt alltså, grått grått och åter grått med några regnstänk här och där?
Nog för att jag gillar färgen grå men då ska det vara på inredningsdetaljer eller kläder INTE på himmlen ; )  
 
Appropå färg så hittade jag ett nytt skal till min mobil idag när jag var på Glitter var egentligen där för att köpa lite nya snoddar och hårspännen till mitt nya långa hår : ) säkert 25-30 år sedan jag hade långt hår sist så här gapar hår-accessoar-förrådet helt tomt.
Mitt gamla genomskinliga skal har blivit helt missfärgat av att jag haft mobilen i bakfickan på mina jeans (inte alls kul att gå omkring med längre) utan skyddet som skalet ger vill jag inte vara så jag har varit på jakt efter ett lite mörkare skal (grått eller svart) som ska hålla färgen bättre och gärna vara både mjukt och greppvänligt och s n y g g t och tror minsann jag fick in alla fyra önskningar i ett skal ; ) 
 
 
 
 
Mobilskal här (tyvärr hittade jag inte just mitt mönster på hemsidan) 
 
 
I morgon väntar sovmorgon och ledig dag med barnen. Tar nog en liiiten sväng förbi gymmet på förmiddagen (bra att smida medan järnet är varmt tänker jag ; ) efter lunch åker vi in till stan och går på bio sen får vi se vad resten av dagen erbjuder : ) 
 
Kram Malin