myTaste.se

Härliga lördag.

Idag har det varit en sån där underbar härlig    dag som bara försommaren kan bjuda på.
Solen har lyst från en klarblå himmel och gjort             huden svagt rosa, det har luktat sommar. 
Vi har planterat det sista i krukorna, oljat in altan och nu vankas det middag med bästa Stefan. 
         Idag hade han med sig champagne
  vilken tur att jag sparat så mycket av vecko        bonusen att jag faktiskt kan vara med och skåla.
 
           
              Jag hade den bästa hjälpen. 
 
Det har kommit upp ett vägg ord vid väggen    som gapar tom vid trappan (det var det jag använde mitt kontokort till 😉)
     Vilket pillergöra, men bra blev det. 
 
                  
                Clas Ohlsson 79:- 
 
Nu ska jag fortsätta sippa på mitt glas champagne och njuta av den vackra kvällen. 
 
                        Kram Malin
 
#1 - - Monika Johansson:

Här har också varit en riktig försommardag. Vi har oljat in altanerna och sedan avslutat med ett glas rosevin. (någon champange blev det inte) I morgon är det dags att städa kapellet. Hela byn ställer upp.
Kramar från oss i Barsta

#2 - - Amanda:

Åh va mysig det lät! :)

Må så gott.
KRAAM Amanda