myTaste.se

Lotta bjuder på sommar.

Todeloo vänner! 
 
 
Så var äntligen denna extremt gråa, trista måndag över ( hur dåligt väder kan det egentligen bli i detta land!!! ) 
Denna måndag - sista måndagen med jobb innan det äntligen är dags för SEMESTER. 
 
 
Sitter här och tittar på "Lotta på Liseberg" för att få lite smak av sommaren - som kunde vara vår. Där sitter de lättklädda med ett leende, i sina solglasögon, och sjunger om sommaren.
Kan inte bestämma mig om jag ska vara glad för deras skull eller bara avundsjuk ; ) 
 
 
Ja ja jag ska väl inte klaga jag som snart kommer att stå där i bikini i vattenbrynet och känna solen värma : D 
 
Nu tror jag jag går drar något mjukt och varmt över huvudet och hoppas att det snart är tisdag. 
 
Kram Malin 
 
Ps. Kom ihåg att införskaffa lite bubbel till på onsdag. 
#1 - - Monika Johansson:

Vad är det för speciellt med onsdag. Trodde tisdag var er dag. Det är ju vår dag också. Vi har lite bubbel.
Kramar från farmor o farfar

Svar: På onsdag går jag på semester!! Vi hann inte skåla idag då vi var bjudna till Malin på 40 års fika.
mallansvardag