myTaste.se

Melon & lite bad i poolen

 
Tjingeling vänner! 
 
En riktigt härlig svensk sommardag har vi här denna måndag.
Strålande sol, tunna tunna slöjmoln och en lätt bris som svalkar sådär lite lagom. 
Precis det här som man drömmer om under den mörka och kalla vintern. 
 
Lite melon att svalka sig med är så gott i värmen. 
 
 
 
 
 
Mugg | Åhlens  Sugrör | Lagerhaus
 
Poolen är igång och termometern visar badvänligt 30,9 grader : D
Värmepumpen vi köpte för två år sedan kan nog banne mig vara det bästa köpet vi gjort till vår baksida, den förlänger badsäsongen med flera veckor och gör att man kan ta sig ett dopp även fast det är lite svalt i luften. 
 
 
 
 
 
 
Ska nog ta mig ett dopp jag med innan det är dags att göra sig i ordning för en kväll på stan. Jag och Flisan ska ut och äta med en vän och hennes dotter, det blir mysigt med en kväll tillsammans bara tjejerna ❤️
 
Ha nu en underbar måndagkväll mina vänner. 
 
Kram Malin 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
#1 - - ɑ n n i k ɑ:

Gott!