myTaste.se

En ledig torsdag

 
Tjingeling!
 
Allt bra med er bloggisar? Här är allt finemang utvilad och redo för en fredag på jobbet.
Tänk om man kunde ha det så här varje vecka, med en ledig dag mitt i, tror man skulle hålla sig mycket piggare och friskare och orka mycket längre. 
 
Det blev inget besök på gymmet i morse för frun här i huset det blev en pw i solskenet istället, kunde inte motstå den krispiga luften och det härliga ljuset utanför fönstret och med tanke på eftermiddagens inomhusaktiviteter kändes det riktigt skönt att få börja dagen utomhus : )  
 
 
 
Ja det går ju inte att gå på bio utan det obligatoriska snackset min favorit är popcorn bara måste ha det!
Har ni något ni måste ha när ni går på bio?
 
 
 
Fikat hoppade vi över hade inte fått ner en enda liten kaksmula efter alla popcorn.  
 
Till middagen var suget tillbaka (lyckas aldrig hålla mig mätt särskilt länge spelar ingen roll hur mycket jag har stoppat i magen innan : ) och det var inga problem att trycka ner lite ärtsoppa och pannkaka, som sig bör på en torsdag - m u m s!
 
 
 
 
 
I morgon kör vi fredag då vänner : )
 
Kram 
 
 
#1 - - Lena:

Mysigt!!!

Ja, en ledig dag mitt i vore kanon! Jag har två lediga här varje vecka och älskar det!

Popcorn! Mitt måste på bion!

Svar: Det blir lite förändringar för dig när du börjar jobba här hemma igen ; ) Jag ser fram emot när Gustav tar sig till och från skolan själv och jag får tid att ta en kopp te framför nyhetsmorgon i lugn och ro och jag kan stanna på gymmet direkt efter jobbet.
Kram ❤︎
Mallansvardag