myTaste.se

En kreativ dag!

Här vaknade vi upp till strålande sol och 11 grader varmt. En dag som gjord för att vinterbona trädgården. Men först blev det minsann en uppfriskade promenad tillsammans med grannen. Mannen började med att ta ner studsmattan och kratta alla löv på baksidan för att sedan förpassa alla utemöbler och en och annan cykel in under en presenning. Under tiden tog jag hand om lövhögarna på framsidan. Avslutningen fick bli en tur till återvinningen. ÄLSKAR återvinningen - känner en sån frihet när jag åker därifrån. 
 
Vi hann också med en tur på stan innan de stängde till Williams stora glädje då han hade siktet inställt på en whiteboard att hänga på väggen. Han vill kunna planera sina dagar bättre, det är min son det 😄
 
Söndagmiddagen blev hemmagjord pizza med skinka o champinjoner. Är så glad att vi faktiskt sitter ner tillsammans hela familjen och äter varje (ja nästa i alla fall) dag trots att det ibland är lite stressigt. Gott var det! 
 
 
 
Jag hann med ett styrelsemöte också innan det blev en kopp te, lite glass och Morden i Midsummer. 
 
Nu tänker jag drömma om solvarma stränder och turkost glittrande hav, bara 250 dagar kvar. 
 
Kram kram 
#1 - - Lena:

Haha!

Skrattade gott när jag läste ditt inlägg, jag känner också frihet när jag varit på återvinningen...lite som att en sten faller av en! ;)

Vi gjorde också hemma gjord pizza idag, trots att det är dyrare än att köpa. Men ibland är det godare med hemmagjord! Med skinka och champinjoner!!! :)

Vart åker ni om 250 dagar?

Kram

Svar: Vi är lite lika du och jag Lena 😄Vi beställde vår resa redan i somras och i år blir det Cypern igen. Jag kommer att fira min 40 års dag där, det ska bli mysigt. Kram
Malin Almen