myTaste.se

En tid att vara tacksam

Gokväll!
 
Så var vi hemma igen.
Hemma hos alla väldoftande blommor, det lilla pepparkakshuset, den vackra granen och alla de små tomtarna. 
 
 
Julen är härlig, det är den. Med alla dess färger, dofter, brinnande ljus och allt smaskigt man får stoppa i munnen.
Men visst är det liiiite skönt ändå när det är över?
Rensa, plocka undan och storstäda är ord som redan börjar ploppa upp i tankarna :)
Ja, ja några dagar till får vi allt hålla ut. Passa på att njuta riktigt ordentligt. 
 
Tänkte ge er ett litet regn av bilder från vår julhelg tillsammans med släkten. 
Vi har haft det oförskämt bra ❤︎
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
En dag som denna, med tsunamin 2004 i tankarna, känner jag mig så oändligt tacksam.
Tacksam för alla jag får ha nära i mitt liv - min familj, mina vänner, mina kollegor.
Tacksam för allt jag får uppleva.
Tacksam för varje dag vi får vakna upp friska.
Tacksam för den lott livet givit mig.
 
Tacksam för alla ni som läser min blogg : )
 
Och tacksam för att få sitta här med mina älskade och njuta av en kväll i stillhet. 
 
Kram M