myTaste.se

Något riktigt välbehövligt

Uj uj uj
nu blev det ett sånt där sent inlägg igen (som det blir titt som tätt härinne), ser att klockan redan passerat midnatt.
Svårt att ta sig tid under dagarna när så mycket annat ska hinnas med.
I kväll har jag haft sällskap av en kär vän, medan mannen varit på galej.
Det har drukits té, smaskats godis och babblats tills ögonen gick i kors - så då fick det bli ett redan-krypit-ner-i-sängen inlägg ; )
 
Här har vi haft ännu en vacker vinterdag med strålande sol och -10 grader. 
Sa åt mig själv på skarpen i morse att sätta på mig varma kläder och ge mig ut i den friska luften.
Det var bara att bylsa på sig och ge sig iväg - vågar inte annat än lyssna : D
Riktigt skönt var det faktiskt efteråt och mycket välbehövligt. 
 
 
 
För att tina upp ordentligt efter promenden blev det en kopp varm choklad under en filt i soffan.
Det är sällan jag dricker choklad då det är ganska mycket kalorier i, men det finns ju nästan ingen bättre när man är så där riktigt frusen och så hade jag ju faktiskt motionerat innan. 
 
 
 
 
Eftermiddagen spenderade vi på stan tillsammans med resten av stadens invånare!!, det är sällan man ser så mycket folk trängas i affärerna som under mellandagsrean. 
Som tur var hade vi bara några få ärenden att uträtta så vi kunde ganska snabbt lämna kaoset och åka hem.
 
I morgon bli det lite kvalitetstid med en av grannfamiljerna.
Det blir både bio och restaurangbesök. 
Ska bli riktigt mysigt.
 
Kram M