myTaste.se

En dag i paradiset.

God kväll!
 
Och vilken härlig kväll vi har. 
Solen lyser med sina sista strålar genom grantopparna här uppe på berget och vinden blåser så där lagom ljummet. 
Har jag sagt att jag älskar detta väder ; ) 
 
Idag har vi som sagt haft en liten paus ifrån solen i och med vår lilla tur till Paradisbadet.
Vi var där redan när de öppnade, klockan 10.00, för att slippa den värsta kön till de stora rutschkanorna. 
Herregud vad vi har åkt, lekt, sprungit upp för trappor, simmat, burit plastringar, sprutat vatten och hoppat från trampolin. Vi kommer nog alla att somna ovaggade ikväll. Men sååå roligt vi har haft : ) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Lilleman bestämde sig för att han också skulle hoppa från 3 meter precis som de stora barnen. Och kan ni tro att han gjorde det också!!!! Jag har ju sagt att det är kruter i den lilla mannen ; ) 
 
(Ledsen för att vissa av bilderna är så mörka, hade bara med mig ajfånen.)
 
 
Nu ska här dukas inför middagen.
Idag blir det svärmors makalöst goda kasslergratäng. Ska nog ta och skriva ner receptet åt er, men det får bli en annan dag. 
 
Kram M 
 
 
 
#1 - - Monika Johansson:

Det finns kasslergratäng kvar. Farfar och jag får nog äta det i en vecka.
Kram kram från oss. Vi saknar er redan <3

Svar: Vilken tur att vi lämnade någonting kvar åt er att äta ; ) Vi saknar er med ❤️ Kram
mallansvardag