myTaste.se

Lite fix och "Storsele"

Hej sköna söndag! 
 
Här ligger jag i soffan under en mjuk filt och njuter av stillheten och lugnet. De stora barnen har stängt dörrarna till sina rum och Lilleman sitter framför tvn. Det gäller att passa på när tillfälle ges ; ) 
 
 
Inte mycket annat man vill göra såna här dagar när regnet droppar utan uppehåll och kylan kryper innanför kläderna. Ägnade morgontimmen åt att uppdatera mig bland de bloggar jag följer - det är som att hälsa på nära kära vänner, ÄLSKAR DET!
 
          Inte ett barn i sikte. 
 
 
 
Det skrivs otroligt mycket om väder och vind just nu här i bloggvärlden ( jag är inte sämre än att jag hänger på ) nästan så man kan tro man av misstag kommit in på en väderapp : )
Här märks det tydligt hur beroende vi svenskar är av vårt väder. Vädret styr vad vi gör!!
Inläggen blir gladare och fylls av utflykter, badstränder, middagar och altanhäng med vänner när solen lyser utanför fönstret.
Som det är nu blir det mycket innebilder, soffmys, tända ljus, filmtips och naturligtvis utlandsresor. 
 
Har passat på att plocka lite i vardagsrummet idag, för att göra plats för det jag köpte igår.....
 
 
 
 
Äntligen har jag min egen "Storsele" stol : ) Ledsen att bilderna är så mörka men ni får iallafall ett hum om hur det blev. 
 
 
 
 
 
Jag ligger nog kvar här i värmen ett tag till och väntar på middagen. Idag är det mannen som står i köket. 
 
Kram Malin