myTaste.se

Så var det lillemans tur

 
 
 
                             Så tacksam för livet och att få vakna upp nära min familj varje dag 
 
 
Hello!
 
Så var vi hemma igen jag och lilleman.
Han skrämde livet ur mig i natt när man kom i och sa att han hade ont i magen.
Med Willes magsjuka färskt i minnet for jag upp som en kanon och började fösa honom mot toaletten och frågade om han behövde kräkas ( man reagerar inte speciellt rationellt så där mitt i natten ; )
- Nej varför då jag är bara varm och har ont i halsen svarade han ( tror han känner av körtlarna i magen oxå )
Så det var bara att hämta en alvedon och krypa ner i sängen igen och försöka lugna ner den skenande pulsen ; ) 
 
Eftersom vi inte behövde hasta iväg till skolan och jobbet i morse passade vi på att ta en lång härlig sovmorgon sen låg vi kvar l ä n g e i den varma sköna sängen och tittade på film på plattan.  
 
 
 
 
Nu väntar jag hem de stora barnen från skolan så ska jag åka en sväng till affären och bunkra upp lite gott till kvällen.
Det är ju Idolfinalen på tv och det kräver någonting alldeles extra smaskigt för att hålla nerverna i styr och fira vinnaren : )
Har du någon favorit bland de tre finalisterna?
Själv röstar jag på Martin, gillar hans röst och personlighet bäst, men det är tre riktigt skickliga sångare och artister som står mot varandra så det kan nog gå hur som helst. 
 
Önskar er en fab fredagkväll. 
 
Kram Malin