myTaste.se

Att fira en älskad lillasyster ❤︎

 
 
Äntligen är helgen här och möjligheterna oändliga.
 
FEST eller FREDAGSMYS, DRAMA eller KOMEDI, CHAMPAGNE eller COLA........ bara att välja ; D
 
                                           ★
 
Här tog vi bilen, allt pick och pack och for till morfar.
Vi ska fira lillasyster/moster som fyller år.
 
 
14 år fyller hon.
 
Kan inte förstå hur fort tiden går, tycker inte det var länge sedan hon låg som en liten skrutt på en filt hemma i köket. Känslorna tog andan ur mig när jag såg henne för fösta gången, min lillasyster.
Med sitt mörka hår och sina bruna ögon.
Så olik mig men så otroligt söt ; )
 
 
Nu är hon en stor dam med ett STORT sportintresse.
Så mild, så ödmjuk och så snäll mot allt och alla.
Och världens bästa moster till Flisan, Wille och Gustis ❤︎
 
 
 
I morgon firar vi en blivande 14 åring.
 
Men än är det fredag. 
Så på med de bekvämaste kläderna, fyll på med något gott i glasen, kryp ner i soffan så köööör vi.
 
F R E D A G S M Y S !!
 
Kram M ❤︎
#1 - - Åsa:

Så mysigt att följa din blogg. Du skrivet så himla bra ♡

Stor kram, trevlig helg vännen!!

Svar: Men tack så mycket vännen ❤︎ Jag tycker att det är så roligt att skriva men nog är det lite svårt ibland att få fram orden : D
mallansvardag