myTaste.se

Nya träningskläder

 
Hej vänner!
 
Vilken fantastisk final vi fick se igår, en riktig nagelbitare. Jag tror taket lyfte här hemma ett par gånger där på slutet. Han gjorde verkligen ett kanonjobb, vår mums-mums.
Men nu är det slut på schlagern för i år bara att se fram emot nästa år och den stora finalen ( håller tummarna för att den går i Stockholm den här gången och att bljetterna inte kommer att kosta skjortan och halva byxbenet ) det skulle vara himla kul att se hela det stora spektaklet live. 
 
 
Här slog vi inte upp ögonen förens klockan halv elva i förmiddags, kan bero på allt nattsuddande, hade svårt att varva ner efter att gästerna gått hem ; D
Planen var att ta en promenad direkt efter frukost ( det är som allra skönast då tycker jag ) men eftersom klockan var så mycket och vi hade en del planerat under dagen fick det bli att skjuta på den till kvällen. 
 
Alldeles nykittad med träningskläder ifrån Lager157 ( som äntligen öppnat vid det stora köpcentrumet ) och ett färskt avsnitt av Whalgren och Wistam i öronen fick jag istället njuta av den härliga kvällsolen.
 
 
                        Älskar verkligen att det börjar bli grönt och lummigt igen 
 
 
 
 
 
Som sagt är alla funktionskläder härifrån 
De är riktigt mjuka och sköna och håller kroppen lagom sval - perfekta att promenara i med andra ord. 
( skorna är ett par gamla Asics )
 
Jag har verkligen kommit igång nu med att röra på mig och tänker hålla i det här med promenaderna.
Tänk så mycket bättre man mår när kroppen får vara i gång ; D
 
 
Kram Malin 
 
 
#1 - - Hanna:

Rosa långärmade såg skön ut:)