myTaste.se

Before

 
Gokväll!
 
Verkar som det b a r a blir väldigt sena inlägg härinne men tyvärr får jag inte riktigt tiden att räcka till under dagarna. Det är inte fören köket är städat efter middagen, tvättmaskinen påsatt, sagan läst och jag äntligen pustar ut i soffan som jag kommer mig för att titta in här.
Tur för mig då att jag har läsare med mycket tålamod ❤︎
 
 
 
I kväll har vi sorterat och plockat och slängt en massa gammla handdukar och annat krafts i badrummet på övervåningen inför stundande renovering, förhoppningsvis kommer de redan i morgon eller på torsdag och river ner all gammal inredning, väggarna och taket.
Det ska sättas matta på väggar och golv, det ska upp nya skåp, nytt handfat och nytt badkar men toaletten böt vi för bara något år sedan så den får hänga med ett tag till. 
 
Det ska bli så otroligt skönt att få det ljusare, luftigare och fräschare, lite mer 2015 ; )
 
Här kommer lite bilder på hur det ser ut just nu för er som inte haft ynnesten att få besöka detta unikum från sent 70-tal. 
 
 
 
 
 
 
Ja ni ser ju.......furu - orange - spräckligt - trångt...... kan det bli så mycket värre : X
Ser fram emot att få visa er resultatet sedan. 
 
 
Äntligen säger jag bara efter många långa år av väntan - äntligen. 
 
 
 
Kram Malin
 
 
#1 - - Hanna:

Men ändå strukturerat och fint, malinstruktur:)( tänker på dig när du springer runt med dymon på jobbet)

Svar: Ja jag älskar struktur ; )
mallansvardag