myTaste.se

En blandning av värktabletter & fredagsmys

 
Woop Woop äntligen fredag!
 
Finns det någonting bättre än att slänga sig i soffan med ett glas Cola Zero och en skål popcorn på armlängds avstånd och någonting bra på tv-apparaten?
 
Inte om du frågar mig : D
 
 
 
 
Här har vi precis mumsat kycklingwook ( ingen fredagstacos med andra ord!!! ) och nu väntar första fredagsfinalen i höstens Idol. Jag följer aldrig själva uttagningen, klarar inte av att se människor göra bort sig  ( ni vet de som inte kan sjunga fast de tror det ) kan titta lite mot slutet just innan de tolv finalisterna ska väljas ut men det klart bästa med hela Idol är dessa fredagar.
Bra musik. Nerver. Glädje. Spänning. Glamour ( kanske lite mer på en tonåringsnivå men ändå ; S ) och i år ska det dessutom vara det bästa startfältet någonsin. 
 
 
 
 
 
 
Annars blir det nog en ganska tidig kväll här.
Har kännt mig lite krasslig under veckan och i dag var inget undantag, har levt på värktabletter för att orka ; Z
Lite extra timmar på sömnkontot kanske kan råda bot på de elaka bacillerna. 
 
Önskar er en fabulous fredagkväll.
 
Kram Malin 
 
 
 
 
#1 - - Hanna:

Krya på dig fina du!

Svar: Tack vännen ❤️
mallansvardag

#2 - - Jämtlandshanna:

Jag är som du, klarar inte av att se när folk gör bort sig. Sen har vi faktiskt väldigt sällan teven på så jag kan inte påstå att jag följer finalen heller. Men bra musik är alltid härlig underhållning! :)
Kramar