myTaste.se

1 April

 
Toodeloo fredag! 
 
Ny månad och vi kan äntligen säga hejdå till snö och slask och istället hej till knoppande träd, tussilagofyllda diken och ljumma ljusa vårkvällar, me like! 
*
*
*
Har ni blivit nå lurade idag då det har jag t v å gånger dessutom : / 
Här ser ni vad min hemska dotter skickade till mig på jobbet - för att i nästa sekund när jag hysteriskt slängt mig på telefonen och ringt hem, med huvudet fullt av fruktansvärda bilder på brännskadade barn och ett nerbrunnet hus, säger: April april din duma sil....
Ibland blir jag galen på ungar : D 
 
 
 
Sen blev jag lurad av en kollega som sa sig sitta på akuten efter att ha spikat sig i fingret när hon skulle sätta upp en tavla på jobbet men där hade jag ju kunnat tänka ett varv extra och kommit ihåg att hon faktiskt skulle vara ledig idag ; S 
 
Ja det var min första april det rolig men smått hysterisk : ) 
 
 
Kram Malin