myTaste.se

Att njuta av lite ensamhet

Tjingeling! 
 
Här ligger jag och njuter av kvällen bland kuddar och hotellakan och slötittar på tv (oh så mjukt och skönt jag har det ; )
Känns skönt att vara för sig själv en stund har suttit på föreläsning hela dagen tillsammans med några hundra andra förskollärare, ätit middag med kollegor och hunnit träffa lillebror för en kram och ett hur-har-du-haft-det-sen-vi-sågs-sist samtal och nu känner jag mig ganska slut i både huvud och kropp.
 
Ska väl snart ta och släcka för tidigt imorgon väntar frukostbuffé, innan ytterligare en dag med föreläsningar, och nu när jag äntligen får njuta hotellfrukost tänkte jag bannemig sitta och njuta av den l ä n g e!
 
 
 
 
 
I morgon väntar tydligen värme och strålande sol så lite synd är det allt att vi måste sitta inne hela dagen. 
 
God natt vänner