myTaste.se

Svart, guld & höga klackar

 
Tjingeling!
 
Här njuter jag av en riktigt l a z y sunday har inte lyft ett finger sedan jag klev ur sängen : )
Det är inte ofta jag går en hel dag så här utan att göra åtminstone något litet finns ju alltid saker som ligger och väntar som det oändliga berget av tvätt, damråttorna i hörnen och så vidare..... men idag har jag bestämt mig för att bara vara och ladda batterierna och det känns s å skönt ; )
 
 
Gårdagen var dock allt annat än lazy. Började som vanligt med att skjutsa Wille till tennisen, hade tänk mig en skön promenad i solen under tiden men passade istället på att handla medan han tränade, sen hem och byta om och iväg till gymmet efter det en sen lunch sen var det bara att sätta igång och göra sig i ordning inför kvällens tjejmiddag hos grannen ( pust!! ) 
 
Hade det så där lite extra lyxigt och fick hjälp av Flisan med både smink och hår så jag kunde sitta lugnt tillbakalutad med en drink i handen och bara njuta  : )
 
 
Gårdagens i svart, guld och höga klackar. 
 
 
 
 skor här, byxor liknande här, linne liknande här, nagellack här, halsband och armband gamla 
 
 
Och min egna lite lightare verision av "Sunny Aperol" - hade tyvärr ingen Aperol hemma
 
1 del färskpressad apelsinjuice
2 delar Prosecco Pizzolato (jag föredrar den lite sötare varianten)
krossad is 
 
(gnid glaset med lite apelsin och doppa i socker - ger det hela lite extra glamour ; D )
 
 
 
 
Nu ska här tändas upp med en massa ljus har det riktigt mörkt, grått och tråkigt utanför fönstret. 
 
Önskar er en härlig söndagkväll vänner
 
Kram Malin