myTaste.se

En fabulous fredag

 
Finally friday! 
 
Sitter och njuter av lite egentid, ja alldeles ensam är jag ju inte för ni är ju här ; )
 
 
Har precis skickat iväg lillebror med en "spark i baken" och alldeles snart ska jag ta mig till sceningången och ta plats i publiken för ikväll är det dags för teater. 
 
 
Det är inte varje dag den här mamman klär upp sig och sminkar sig, på vardagarna blir det bara några drag med hårborsten, lite serum och dagkräm i ansiktet ( det är viktigt att ta hand om sin hud och se till att den blir av med smuts och föroreningar och får lite extra boost ) och på sin höjd lite färgat cerat har varken tid eller lust med så mycket mer. 
Men när det är helg och det till på köpet vankas teaterbesök får man allt piffa till sig lite extra : D Gillar inte läppstift ( blir så torr och konstig i munnen av det ) men använder gärna lippgloss och min favorit är "Clarins Instant Light" nr 01 den är inte så kladdig som många andra märken och läpparna blir härligt mjuka, ett extra pluss för att den doftar så där lite lagom sött och gott. 
En titt i spegeln, fräscha på med lite lippgloss och så är jag redo för kvällen : ) 
 
Önskar er alla en fabulous fredagkväll. 
 
Kram Malin 
 
 
 
#1 - - Sara:

Trevlig kväll gumman. Njut och ha det fantastiskt!

#2 - - Malin Almen :

Tack Sara ❤️